Dwa wyróżnienia dla TU na Życie Europa

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa, Członek KPF, uzyskało w minionych dniach dwa ważne wyróżnienia. Zajęło 1. miejsce w rankingu Najbardziej Dynamicznych Ubezpieczycieli Życiowych, opracowanym na bazie informacji o wielkości przychodów w I półroczu 2016 r. w stosunku do tego samego okresu ub.r. Ponadto otrzymało tytuł „Najlepszy Partner w Biznesie 2016” w kategorii „Ubezpieczenia”, przyznany przez magazyn ekonomiczny Home&Market.

W I półroczu br. TU na Życie Europa zwiększyło sprzedaż o 60 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku, wypracowując 606 mln zł składki przypisanej brutto wg PSR (i odpowiednio 527 mln zł wg MSR). Przyczynił się do tego m.in. aż 2,5-krotny wzrost sprzedaży ubezpieczeń z UFK.

W globalnej klasyfikacji 25 Najbardziej Dynamicznych Instytucji Finansowych spółka życiowa Europy ulokowała się na 9. pozycji. Oba rankingi, obejmujące przychody ubezpieczycieli, banków, TFI, funduszy emerytalnych, domów maklerskich i firmleasingowych,przygotowała i opublikowała Gazeta Finansowa.

– Choć rynek życiowy maleje, my znacząco rośniemy. W dużej mierze to zasługa nowych, zbudowanych od podstaw produktów z prostą strukturą opłat, niskim poziomem dodatkowych kosztów oraz możliwością rezygnacji w dowolnym czasie. Potrafimy szybko dostosować się do zmieniających się warunków rynkowych oraz mocno indywidualizować ofertę dla partnerów, dystrybuujących nasze ubezpieczenia ochronne i o charakterze inwestycyjnym. Dzięki tym umiejętnościom budujemy przewagę konkurencyjną – mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes TU na Życie Europa.

Jeśli chodzi o nagrodę przyznaną przez Home&Market, to o wyborze laureatów w poszczególnych kategoriach decydowały: pewność, zaufanie i gwarancja stabilności firmy. W ocenie organizatorów konkursu właśnie te cechy są kluczowe w relacjach biznesowych. W uzasadnieniu wyboru TU na Życie Europa podkreślono, że spółka „obejmuje ochroną ubezpieczeniową ponad milion osób i tworzy nowatorskie ubezpieczenia dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających klientów i partnerów biznesowych”. TU na Życie Europa dodatkowo wyróżnia się elastycznością w działaniu oraz umiejętnością profilowania oferty dla przedsiębiorców. Zwycięzców plebiscytu wytypowano spośród trzech nominowanych firm z danej branży.

– Dobry partner w biznesie to jak partner w życiu: rozumiejący i szanujący potrzeby drugiej strony, wspierający w trudniejszych momentach, ale nie stroniący od trzeźwej oceny. Źródłem naszego sukcesu w obszarze biznesowym jest umiejętność wyprzedzania oczekiwań klientów – mówi Grzegorz Bors, wiceprezes TU na Życie Europa i TU Europa. – Szybko reagujemy na potrzeby przedsiębiorców i oferujemy ubezpieczenia precyzyjnie dostosowane do potrzeb grona klientów skupionych w danym banku, np. nowatorskie ubezpieczenie stabilności finansowej czy ubezpieczenie od utraty zysku w uproszczonej i przejrzystej formie dla mikroprzedsiębiorstw. Nasze produkty potrafią ewoluować co kilka miesięcy. Wierzymy, że rynek jest bardzo dynamiczny i nie można przez kilka lat oferować tego samego produktu bez żadnych zmian i ulepszeń.

TU na Życie Europa jest częścią Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Specjalizuje się w bancassurance – ubezpieczeniach oferowanych klientom we współpracy z bankami i instytucjami pośrednictwa finansowego.