Ebook "Praca Doradcy Klienta w Banku. początek drogi na szczyt…"

INFORMACJA WŁASNA PORTALU FRANCZYZABANKU.PL

17 lipca br. Serwis FranczyzaBanku.pl wydał specjalistyczny ebook „Praca Doradcy Klienta w Banku. Początek drogi na szczyt…”, który stanowi kompendium wiedzy dla przyszłych i obecnych Doradców Klienta. To pierwsza tego typu publikacja, która jest swego rodzaju praktycznym szkoleniem prowadzonym przez doświadczonego trenera – autora ebooka – Macieja Makowskiego. Zawiera ona wiele cennych wskazówek dla Kandydatów aspirujących do pracy Doradcy Klienta, jak również dla obecnych pracowników Banku.

Na rynku istnieje wiele pozycji, które zawierają porady, jak zostać skutecznym doradcą w 5 minut. Opisują one, między innymi, 10 sposobów na skuteczną sprzedaż oraz przedstawiają 5 kroków do sukcesu. Przykładów na „szybką karierę” można mnożyć, ale każdy myślący zdroworozsądkowo człowiek wie, że nie ma drogi na skróty – pomijając sporadyczne patologie.

Swoją karierę należy budować na solidnych fundamentach, do których należy: pasja do tego, co się robi, motywacja, determinacja, systematyczna nauka i rzetelna praca, która uczy charakteru. Takie podejście zostało przedstawione w ebook

„Praca Doradcy Klienta w Banku…”, który porusza szereg ważnych zagadnień, m.in.:

– Projektowanie skutecznego CV. Jak zostać Doradcą Klienta, mimo „pustego CV” i braku doświadczenia? Niniejszy aspekt stanowi poważny problem dla wielu Kandydatów
– Jak dobrze zaprezentować się na rozmowie rekrutacyjnej?
– Praktyczne zastosowanie produktów bankowych ‎(charakterystyka, korzyści, różnice w konkurencyjnych ofertach)
– Standardy obsługi klienta
– Techniki sprzedaży
– Metody pozyskiwania nowych klientów
– Możliwości rozwoju zawodowego

Bezpłatny fragment można pobrać bezpośrednio z serwisu FranczyzaBanku.pl na stronie:

https://franczyzabanku.pl/index.php/doradca/ebook-praca-doradcy-klienta-w-banku

 

Źródło: Serwis Franczyzabanku.pl