Aktualności

Organizacje konsumenckie wspierają kampanię KREDYTOBRANIE 2.0. Dobre praktyki konsumenta

12/11/2014
Wielkich sprzymierzeńców zyskała ogólnopolska kampania społeczna KREDYTOBRANIE 2.0. Dobre Praktyki Konsumenta, zainicjowana przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Włączą się do niej organizacje, posiadające znaczący dorobek w obszarze doradztwa dla konsumentów i ochrony ich praw: Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Stowarzyszenie Krzewienia Edukacji Finansowej. Ogólnopolska akcja jest skierowana zarówno do osób,...

Rusza kampania społeczna KREDYTOBRANIE 2.0. Dobre praktyki konsumenta

17/10/2014
Legislatorzy – polski i europejski – podejmują wiele inicjatyw, zmierzających do podniesienia poziomu ochrony praw konsumenta i kredytobiorcy, kierując się słusznymi celami społecznymi. Planują doprowadzić do ograniczenia nadmiernego zadłużenia, przeciwdziałania zjawisku niewypłacalności. Czy wystarczy to do osiągnięcia tak opisanych celów wyłącznie poprzez zwiększanie obowiązków prawnych po stronie przedsiębiorców? Na pewno...