GetBack z nowym logo, identyfikacją wizualną i kampanią reklamową

06/06/2017

Dzisiaj rozpoczyna się kampania reklamowa GetBack, której celem jest podkreślenie przyjaznego i proklienckiego modelu współpracy z osobami zadłużonymi. Kampania oraz nowa identyfikacja wizualna zaprezentowana w spocie są zapowiedzią zmian, jakie wprowadza firma.

Nowa obietnica marki: „Razem wygramy z każdym długiem” ma zapewnić klienta o pozytywnym rozwiązaniu problemu zadłużenia i przedstawić mu optymistyczną wizję przyszłości bez długów. Spot promujący GetBack nawiązuje także do nowych wartości firmy, jakimi są innowacyjność, współpraca i dotrzymywanie obietnic.

W reklamie została wprowadzona postać trenera – osoby, która aktywnie dopinguje i podpowiada skuteczne rozwiązania, gwarantujące realizację celów.

– GetBack, jako marka w relacjach z klientami, chce pełnić rolę trenera, z którym łatwiej można wygrać ze swoim długiem. Chcemy wspierać klientów, wykorzystując innowacyjne i skuteczne metody radzenia sobie z zadłużeniem – tłumaczy Paweł Trybuchowski, Wiceprezes Zarządu GetBack S.A.

Równolegle do kampanii GetBack wprowadza nową identyfikację wizualną. Ma ona za zadanie wyróżnić markę na tle konkurencji, tworząc wyrazisty wizerunek. Czarno-niebieskie barwy zastąpiono żywą kolorystyką podkreślającą otwartość, optymizm i życzliwość. Zmianie uległ także logotyp, który otrzymał nowoczesny design, podkreślający kluczowe dla marki wartości.

– Nasze nowe logo w pełni koresponduje z działaniami, jakie na co dzień realizujemy. Jesteśmy firmą nowoczesną i nastawioną na realizację potrzeb klienta. Chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna to podkreślała, dlatego zastosowaliśmy żywą, przyjazną kolorystykę, wywołującą pozytywne skojarzenia u odbiorców – komentuje Justyna Ślarzyńska, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR w GetBack S.A.

Kampania reklamowa będzie przeprowadzona w TV, radiu, prasie, internecie. Za opracowanie nowego wizerunku marki i kreacje odpowiada agencja Leo Burnett Warsaw. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.

Reżyserią spotu zajął się Jonathan Cohen, a funkcję głównego operatora pełnił Marek Santa. Za produkcję odpowiada Opus Film, natomiast montaż powierzono Platige Image. Na potrzeby spotu została także skomponowana muzyka, którą opracował Bartosz Dziedzic.