ID Finance w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce

ID Finance w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce

ID Finance, właściciel portalu MoneyMan.pl, to kolejna instytucja pożyczkowa, która dołączyła do grona Członków Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych. Wzmacnia to siłę reprezentacji samorządowej KPF także tego sektora kredytu konsumenckiego i świadczy o rosnącym potencjale nowoczesnych kanałów dystrybucji w sektorze instytucji pożyczkowych.

ID Finance, będąca właścicielem marki MoneyMan – portalu pożyczek online, jest dynamicznie rozwijającą się firmą FinTech. Marka Moneyman, poza Polską, obecna jest w Brazylii, Hiszpanii, Rosji, Kazachstanie, Gruzji oraz Białorusi. ID Finance w swoim portfelu, oprócz marki MoneyMan, posiada brand AmmoPay – zajmujący się pożyczkami ratalnymi w punktach handlowych. Umożliwia ona nabywcom zakup na raty towarów codziennego użytku w sklepach detalicznych za pomocą urządzeń mobilnych.

– Wyniki finansowe ID Finance świadczą o umacnianiu pozycji w poszczególnych krajach. W Rosji MoneyMan zajmuje pozycję lidera, zaś w Gruzji i Kazachstanie, zbliża się do ścisłej czołówki – stwierdza Michał Konopka, prezes Zarządu ID Finance Poland Sp. z o.o. – Jestem dumny z zespołu, z którym współtworzymy markę MoneyMan w Polsce. ID Finance dołączając do Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych wkracza na kolejny etap rozwoju naszej działalności w Polsce, która jest kluczowym rynkiem i tu firma chce koncentrować swój ośrodek wzrostu. – dodaje prezes Konopka.

ID Finance otrzymała wiele znaczących nagród i wyróżnień, w tym roku m.in. podczas międzynarodowej konferencji FINTECH Awards 2016 w Holandii zwyciężyła w kategorii „Alternative Finance”.

Rozwój sektora instytucji pożyczkowych, szczególnie w modelu on-line, oparty o rosnące do niego zaufanie, wysoką jakość świadczonych usług, znajduje potwierdzenie w powiększaniu się grona Członków KPF, z sukcesem działających w tej części rynku consumer finance. – zauważa Andrzej Roter, Dyrektor Generalny KPF. – Cieszy mnie fakt, iż kolejna, rozpoznawalna marka zdecydowała o wzmocnieniu siły samorządowej KPF i niezwykle ważne jest, że kolejna, dynamicznie rozwijająca się instytucja przyjmuje na siebie obowiązki, związane z dobrymi praktykami Członków KPF.