Komisja Etyki ZPF zaangażuje się w wybór najlepszych praktyk polskiej branży contact center

19/02/2020

W pierwszym kwartale 2020 roku rusza 12. edycja konkursu Telemarketer Roku i 18. edycja konkursu Złota Słuchawka, które mają na celu wyróżnić najlepszych specjalistów oraz procesy w polskiej branży contact center. Organizatorem i pomysłodawcą wydarzeń jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Związek Przedsiębiorstw Finansowych został partnerem obu konkursów, a w skład jury tegorocznej edycji konkursu weszli reprezentanci Komisji Etyki ZPF.

Złota Słuchawka to jedyny konkurs branżowy, którego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością jednostek odpowiedzialnych za zdalną komunikację z klientami, najlepszych projektów realizowanych strukturach CC oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży.

W tegorocznej edycji wręczone zostaną nagrody w następujących kategoriach:

  • Doskonała komunikacja z klientami
  • Wewnętrzne doskonalenie organizacji CC
  • Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcingu CC
  • Najlepszy Team Leader Contact Center
  • Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center
  • Najlepszy Zespół wspierający Contact Center
  • Technologia doskonaląca działalność Contact Center (nagroda specjalna)
  • CC w marketingu zintegrowanym (nagroda specjalna)
  • PraCCodawca Roku (nagroda specjalna).

Telemarketer Roku to najważniejszy konkurs promujący pracę konsultantów zdalnej obsługi klienta, doceniający indywidualne osiągnięcia i kompetencje telemarketerów, takie jak warsztat pracy, skuteczność, umiejętność budowania relacji z klientem i osobowość. W ramach konkursu wyróżniani są pracownicy firm, którzy charakteryzują się wyjątkowymi kompetencjami, a także wysoce profesjonalną, etyczną postawą wobec klientów i swoich organizacji.

Oceniane w konkursie Telemarketer Roku zgłoszenia będą podlegały ocenia w następujących kategoriach::

  • Obsługa klienta
  • Sprzedaż inbound
  • Sprzedaż outbound
  • Helpdesk
  • Windykacja
  • Wideorozmowa
  • Czat sprzedażowy (nowa kategoria)
  • Czat obsługowy (nowa kategoria)
  • Customer service in English (nowa kategoria)
  • Customer Experience (nagroda specjalna).

Oba konkursy wpisały się na stałe w kalendarz wydarzeń dla polskiej branży contact center i co roku bierze w nich udział kilkadziesiąt firm korzystających z narzędzi contact center i kilkuset telemarketerów. Firmy uczestniczące w konkursach uzyskują certyfikat uczestnictwa w konkursie najlepszych contact center na rynku polskim, a zwycięzcy promowani są przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jako organizacje wyróżniające się najlepszymi praktykami.

Prace konkursowe oceniają wybitni specjaliści z branży contact center. W tym roku grono jurorów liczy ponad 60 ekspertów branży. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele Komisji Etyki ZPF – w gronie Członków Jury konkursu Złota Słuchawka zasiądzie Krzysztof Sołkiewicz (Przewodniczący Komisji), zaś w gronie Członków Jury konkursu Telemarketer Roku – Robert Majkowski (Wiceprzewodniczący Komisji).

Cieszymy się, że wiedza ekspercka przedstawicieli Komisji Etyki ZPF zostanie wykorzystana do realizacji obu konkursów, znakomicie wpisujących się w zakres działań naszej organizacji, przykładającej ogromną wagę do kwestii prowadzenia działalności biznesowej w oparciu o najwyższe standardy – powiedział Andrzej Roter, Prezes Zarządu ZPF.

Konkursy zakończą się wręczeniem nagród 4 czerwca podczas uroczystej gali, która jest pełnym żywych emocji świętem branży CC. Więcej informacji znaleźć można na stronach konkursów: www.zlotasluchawka.pl (termin zgłoszeń: 10 lutego – 13 marca 2020) i www.telemarketerroku.pl (termin zgłoszeń: 3 lutego – 6 marca 2020).