Loan Magazine Awards 2015 – więcej niż nagrody

Loan Magazine Awards 2015 – więcej niż nagrody

Już 11 lutego 2016 roku we wrocławskim hotelu Mercure trzynaście razy zostanie wypowiedziane zdanie „Statuetka Loan Magazine Awards wędruje do…”. Jednak nagrody dla najlepszych produktów i usług, a także osób związanych z branżą pożyczkową, którzy w br. roku najbardziej zasłużyli się dla rozwoju sektora, to tylko jeden aspekt gali Loan Magazine Awards 2015. Drugi wiąże się z pokazaniem rynku pożyczek niebankowych jako obszaru, w którym klient może skorzystać z bezpiecznych i innowacyjnych rozwiązań.

Loan Magazine Awards to pierwsze tego typu wydarzenie w sektorze instytucji pożyczkowych, które z roku na rok zyskują wśród polskich gospodarstw domowych nowych klientów. Zgodnie z aktualnym raportem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce na temat rynku instytucji pożyczkowych, z usług sektora korzysta już ponad 1,5 mln osób. – Jest to efekt ciągłego dostosowywania produktów do oczekiwań klientów, poprawy jakości i standardów praktyk biznesowych, które podnoszą poziom zaufania pomiędzy uczestnikami tego rynku. Ważną rolę odgrywają również organizacje samorządowe i podmioty związane z tym sektorem, jak choćby internetowy nośnik informacji Loan Magazine – stwierdza Andrzej Roter, Dyrektor Generalny KPF. Osiągnięty już dziś efekt poprawy wizerunku sektora instytucji pożyczkowych zasługuje na prezentację jego dorobku. Stąd zaplanowana, uroczysta gala będzie uwieńczeniem działań podjętych na przestrzeni ostatnich kilku lat, a zwłaszcza w 2015 roku. To również okazja do podsumowania ostatnich 12 miesięcy w zakresie wdrożonych innowacji. Nie tylko w zakresie produktów i usług, ale także w obszarze edukacji finansowej klientów.

Nagrody Loan Magazine Awards 2015 zostaną przyznane w 13 kategoriach:

• Reklama roku
• Człowiek roku
• Marka roku
• Partner roku
• Inicjatywa roku
• Marketing Manager roku
• Blog roku
• Produkt roku (dwie podkategorie: „Mikropożyczka” i „Pożyczka ratalna”)
• Affiliant roku
• PR Manager roku
• Komunikacja social media
• Innowacja roku

Nominacje w poszczególnych kategoriach wskaże 12-osobowa kapituła, natomiast zwycięzców w głosowaniu wybiorą same firmy pożyczkowe. Wyjątkiem będzie kategoria „Blog roku”, w której laureata wytypują internauci (głosowanie online).

-Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych, ekspercka i najstarsza organizacja samorządowa w Polsce, reprezentująca szeroko rozumiany rynek kredytowy, a zatem nie jeden wybrany, ale wiele sektorów tego rynku, wspiera od 16 już prawie lat rozwój sektora instytucji pożyczkowych wieloma inicjatywami społecznymi, edukacyjnymi, realizowanymi projektami badawczymi, eksperckim zaangażowaniem w proces legislacyjny jako jego strona społeczna. W każdym z tych obszarów dbamy o tworzenie klimatu merytorycznej debaty, integrując środowisko finansowe wokół takich właśnie wyłącznie merytorycznych przesłanek. Mam nadzieję, że już pierwsza edycja Loan Magazine Awards, realizowana przez firmę członkowską KPF – co dla nas ważne, nie tylko spełni wysokie wymagania, ale i przyczyni się do efektywnej realizacji tych samych celów, które są ważne dla KPF i środowiska instytucji pożyczkowych – mówi Dyrektor Generalny KPF .

– Mam nadzieję, że gala przyczyni się do jeszcze większej transparentności rynku, który w ostatnim czasie bardzo mocno ewaluował. Jako wydarzenie rynkowe zaś, na stałe zagości w kalendarium wydarzeń branżowych, czyniąc ją jeszcze bardziej interesującą oraz konkurencyjną – dodaje Rafał Tomkowicz, inicjator oraz organizator wydarzenia.

Szczegółowa informacja o gali TUTAJ.