Magazyn „Bliżej Biznesu” – comiesięczna dawka inspiracji dla przedsiębiorców

Nie tylko początkujący przedsiębiorcy potrzebują fachowych porad dotyczących prowadzenia biznesu. Także doświadczeni biznesmeni często sięgają po inspiracje i informacje przedstawiające najnowsze trendy oraz ułatwiające rozwój firmy. Zarówno do pierwszej, jak i drugiej grupy skierowany jest nowoczesny magazyn „Bliżej Biznesu”, który w przystępny sposób przekazuje zbiór praktycznych wskazówek, stanowiących nieocenione wsparcie w zarządzaniu własnym biznesem.

„Bliżej Biznesu” – źródło informacji online i w druku

Magazyn „Bliżej Biznesu” ukazuje się co miesiąc w wersji cyfrowej, a co kwartał najlepsze i najciekawsze teksty wydawane są w wersji drukowanej. Magazyn ten skupia się przede wszystkim na tematyce związanej z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, pozyskiwaniem środków i pożyczek na rozwój firmy czy usprawnieniem procesów zarządzania własnym biznesem. Motywacja, ciekawostki z różnych branży oraz mnóstwo pomysłów na biznes – wszystko to oferuje wydawca „Bliżej Biznesu”, którym jest Aasa Polska, członek Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Aasa Polska w ubiegłym roku wprowadziła do swojej oferty pożyczkę „aasadlabiznesu”, która staje się coraz bardziej rozpoznawalna na rynku pożyczek pozabankowych jednocześnie cieszy się coraz większym zainteresowaniem użytkowników sieci.

Przede wszystkim wiedza praktyczna

Poza tekstami poradnikowymi, w magazynie znaleźć można mnóstwo interesujących wywiadów przeprowadzanych z właścicielami tych przedsiębiorstw, które odniosły sukces na rynku polskim i międzynarodowym. Przedstawione „case studies” przybliżają czytelnikom pewne modele biznesowe, pomagają wyciągać wnioski i ułatwiają ich zestawienie z funkcjonowaniem własnej firmy. Z taką dawką wiedzy, początkujący przedsiębiorcy mogą realnie spojrzeć na swój swoje pomysły, a doświadczeni biznesmeni mogą czerpać inspiracje do dalszych, innowacyjnych działań. Do tej pory na łamach magazynu „Bliżej Biznesu” pojawiły się artykuły dotyczące np. rozliczania PIT-u, znalezienia dobrego księgowego, stworzenia rozpoznawalnej marki czy podniesienia efektywności newslettera. A czytelnicy mogą spodziewać się o wiele, wiele więcej!