Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

W imieniu Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu zapraszamy udziału w konferencji „Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”

19 września 2018 roku w Warszawie

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

Prelekcje poprowadzą:

Ryszard Zawadzki – Dyrektor Placówki Partnerskiej Aviva i Damian Zawadzki – autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl
„Budowanie marki agenta ubezpieczeniowego w internecie”

– dr hab. Monika Szaraniec – Adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
„Publicyzacja regulacji dystrybucji usług ubezpieczeniowych”

– Bartosz Wojno – Radca Prawny, Łyszkiewicz Tarasiuk Kancelaria Radców Prawnych sp. p.
„Analiza potrzeb klienta w praktyce z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji”

– Dorota Jezierska – Dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie, SIGNAL INDUA Życie Polska TU S.A.
„Oszustwa ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach na życie”

– Anna Czech – Senior Dyrektor, Prudential Polska i Wojciech Topczewski – Senior Dyrektor, Prudential Polska
„Wpływ wiedzy i umiejętności agenta ubezpieczeniowego na badanie potrzeb klienta w ubezpieczeniach na życie”

Grupa docelowa:
Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:

  • Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
  • Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii
  • Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Lokalizacja: GoldenFloor Plaza – Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warszawa

Więcej informacji: STRONA WYDARZENIA

REJESTRACJA, decyduje kolejność zgłoszeń!

Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt.
Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka

email: daria.biernacka@pirbinstytut.pl
mobile: +48/531 375 811