Od 25 listopada klienci Ultimo mogą korzystać z nowej strony internetowej. Serwis powstał w oparciu o analizę potrzeb użytkowników i zgodnie z najlepszymi praktykami projektowania stron. Strona zyskała nową szatę graficzną, dodatkowe treści edukacyjne oraz nowe funkcjonalności ułatwiające kontakt z firmą za pomocą nowoczesnych narzędzi.
Ultimo wdraża kolejne rozwiązania z obszaru cyfryzacji po to, aby udostępniać nowe możliwości dla osób zadłużonych, które chcą wyjść na finansową prostą. Dlatego na nowej stronie znajdziemy wiele artykułów i wskazówek z zakresu zarządzania domowym budżetem oraz wyjaśnień zagadnień związanych z problemem zadłużenia. Klient w łatwy sposób może też wybrać czy chce kontaktować się w firmą wyłącznie poprzez internet (przechodząc na portal obsługi zadłużenia eUltimo), czy wybrać rozmowę z doradcą, albo kontakt przez chat. Po wprowadzeniu portalu do obsługi zadłużenia eUltimo, strona internetowa stanowi kolejny krok w wyjściu naprzeciw potrzebom osób zadłużonych.
Jeszcze bliżej klientów
Nowa strona ultimo.pl została zaprojektowana zgodnie z zasadami user experience design, czyli tak, by korzystanie ze strony było przyjazne i komfortowe. Wprowadzono szereg rozwiązań funkcjonalnych, które umożliwiają przejście do eUltimo, gdzie w dowolnym czasie i z różnych urządzeń klient zyskuje możliwość zarządzania swoim zobowiązaniem przez internet.
– Wystarczy jeden klik na stronie, aby klient mógł wybrać wygodną dla siebie formę kontaktu. Serwis jest intuicyjny oraz responsywny. Dodatkowo uproszczony układ prezentowania treści ułatwia szybkie odnalezienie informacji, na których zależy użytkownikowi – wyjaśnia Katarzyna Skrabska z Ultimo. Klienci mogą także wybrać inną, odpowiednią dla siebie formę kontaktu. – Osoby zadłużone mogą skontaktować się z doradcą Ultimo m.in. poprzez CallPage, czat oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego. Znajdą tam również najważniejsze informacje związane z procesem windykacji, praktyczne porady: jak zoptymalizować domowy budżet, oszczędzać i wyjść z długów oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – dodaje Katarzyna Skrabska.
Więcej informacji, nowy układ strony
Serwis ultimo.pl to także źródło najważniejszych informacji dotyczących samej firmy i jej działalności. Strona została podzielona na cztery główne sekcje „dla zadłużonych”, „dla partnerów biznesowych”, „dla mediów” i „kariera”, gdzie przyszli pracownicy Ultimo mogą poznać firmę, zapoznać się z procesem rekrutacji oraz w wygodny sposób złożyć swoją aplikację. Serwis prezentuje również działania Ultimo z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i wewnętrznego CSR Teamu.
– Przed stworzeniem nowej strony dokonaliśmy analizy potrzeb naszych klientów, partnerów biznesowych oraz potencjalnych pracowników. Każda z sekcji serwisu była budowana w oparciu o osobne założenia i spełnia inną funkcję w zakresie wsparcia biznesu i realizacji celów strategicznych marki – podkreśla ekspert Ultimo.
Zaprezentowana witryna to kolejny etap transformacji cyfrowej, jaką przechodzi Ultimo. Struktura strony pozwala na łatwą rozbudowę o nowe funkcjonalności, dzięki czemu możliwe jest jej dostosowywanie do zmieniających się potrzeb klientów firmy.