Wiosenne remonty z nową karta kredytową Castorama Santander Consumer Bank

Szykując się do wiosennych remontów domów, mieszkań i aranżacji ogrodów klienci Castoramy będą mogli zapłacić za swoje zakupy nowymi kartami kredytowymi z logo sieci i Santander Consumer Bank.

Kredyt za zakupy opłacone kartą Castorama będzie można spłacić jednorazowo lub rozłożyć w dogodny sposób na raty nawet do 50 miesięcy. Karty umożliwią zakupy w Internecie i wygodne płatności zbliżeniowe również u innych sprzedawców.


2 marca 2017 roku. Co roku z nastaniem wiosny rusza sezon budów, remontów, wykańczania wnętrz i urządzania ogrodów. Od marca w sklepach Castorama rusza też oferta przygotowana wraz z Santander Consumer Bankiem. Bank będzie wydawać wspólną, cobrandową kartę kredytową. Będzie ona oferowana w specjalnie oznaczonych punktach we wszystkich 75 sklepach Castorama – lidera wśród sieci kategorii DIY / home improvement (ulepszania domów) w Polsce.

Misją Castoramy jest zapewnienie pełnego wsparcia dla klientów podczas realizacji projektów związanych z budową, remontowaniem i urządzaniem domów oraz wyposażaniem ogrodów. Sieć realizuje ten cel poprzez zapewnienie dostępu do szerokiej gamy produktów, jak i szeregu usług dodatkowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb konsumentów. Castorama inspiruje, doradza, a dzięki wielu innowacyjnym rozwiązaniom maksymalnie ułatwia korzystanie ze swojej oferty.

Umożliwienie klientom dostępu do wygodnej formy kredytowania ich potrzeb związanych z remontami czy wyposażeniem mieszkań i domów, jest jednym z ważnych elementów uzupełniających ofertę sieci. Współpraca z Santander Consumer Bankiem pozwoli klientom Castoramy starać się w razie potrzeby o środki niezbędne do realizacji wymarzonego projektu.

Jak pokazują analizy BIK remont mieszkania to główny cel kredytowy Polaków. W badaniu przeprowadzonym w 2016 roku wśród osób, które planowały wzięcie kredytu, aż co czwarta deklarowała, że przeznaczy pożyczone środki na wiosenny remont. To samo badanie pokazało, że Polacy decyzję o gruntownym remoncie podejmują średnio raz na 5-10 lat. Nieco częściej, bo raz na trzy lata, połowa z nas decyduje się przynajmniej na odmalowanie mieszkania.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Instytucja jest też bardzo aktywna na rynku kart kredytowych. Na koniec 2016 roku bank miał w portfelu 441,2 tys. aktywnych kart kredytowych, przy wzroście na poziomie ok. 11 proc. r/r. W portfolio Santander Consumer Banku znaleźć można już karty cobrandowe wydawane we współpracy z sieciami handlowymi Media Markt i Saturn.

Partnerstwo z Castoramą oznacza dla nas otwarcie na zupełnie nowy, rosnący rynek konsumencki – od majsterkowiczów, przez osoby remontujące i wykańczające swoje mieszkania i domy po pasjonatów ogrodnictwa. Liczymy na to, że współpraca z Castoramą pozwoli nam umocnić pozycję lidera na rynku sprzedaży ratalnej,  jeszcze bardziej zwiększyć dynamikę sprzedaży kart kredytowych i nadal być jednym z liderów rynku pod względem tempa wzrostu portfela kartowego – deklaruje Przemysław Kończal, członek zarządu Santander Consumer Bank odpowiedzialny za kredyty konsumenckie.

Klienci zainteresowani kartą kredytową Castorama, po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku kredytowego, będą mogli otrzymać ją od ręki w Punktach Usług Finansowych na terenie sklepów i od razu z niej korzystać. Warto podkreślić specjalne warunki oferowane klientom Castoramy pozwalające rozłożyć koszt zakupów dokonanych w sklepach tej sieci na dogodne raty. W zależności od kwoty i dostępnej oferty będzie to od 3 do nawet 50 rat. Karta będzie w pełni funkcjonalna – będzie nią można płacić zbliżeniowo oraz dokonywać płatności w Internecie, jak również w sklepach innych sieci. W ramach jednej umowy można otrzymać dwie dodatkowe karty, co pozwoli korzystać z kredytu w karcie też innym członkom rodziny. Okres bezodsetkowy karty Castorama to nawet do 54 dni.