Strona główna / Dni Zarządzania Wierzytelnościami
II Dni Zarządzania
Wierzytelnościami
O wydarzeniu

W 2022 roku uruchomiliśmy projekt: Dni Zarządzania Wierzytelnościami. Pierwsza edycja DZW została bardzo gorąco przyjęta przez Uczestników, Partnerów oraz Patronów Honorowych i Medialnych. Uważamy, że branża zarządzania wierzytelnościami zasługuje na to, aby docenić jej wkład w zapewnienie zrównoważonego wzrostu gospodarczego i wsparcia dla zachowania płynności w całej gospodarce. Wydarzenie jest dla nas naturalną rozbudową Kongresu Zarządzania Wierzytelnościami, który dzięki swojej długoletniej historii stanowi solidny fundament nowej inicjatywy.
Z przyjemnością informujemy, że II Dni Zarządzania Wierzytelnościami powracają do Wrocławia w terminie 14–16 września 2023 r.
Program
22 września:

Otwarcie DZW, czyli dyskusja o synergii nauki z biznesem, wraz z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu.
Program:
10.00–10.05 | Otwarcie DZW |
10.05–10.20 | Prezentacja Marcin Czugan, Prezes Zarządu, ZPF |
10.20–11.30 |
Dyskusja: Odpowiedzialność społeczna branży zarządzania wierzytelnościami i wpływ społeczny biznesu na jego otoczenie Moderator: Marcin Czugan, Prezes Zarządu, ZPF Uczestnicy dyskusji:
|
11.30 | Podsumowanie i zaproszenie na Drzwi Otwarte oraz XIII Kongres Zarządzania Wierzytelnościami |
Miejsce:
Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości: inQUBE, ul. Wielka 67, 53-340 Wrocław, godz. 10.00–12.00
Transmisja:
Z przyjemnością informujemy, że powyższa konferencja będzie transmitowana na żywo. Dostęp do streamu będzie otwarty dla wszystkich odwiedzających stronę wydarzenia.
14 września:
Drzwi otwarte w firmach windykacyjnych, czyli prezentacja dla dzieci i młodzieży profesjonalnie zorganizowanych przedsiębiorstw windykacyjnych.
14–15 września:
XIV Kongres Zarządzania Wierzytelnościami, czyli największy w Polsce projekt konferencyjny dla branży wierzytelnościowej. W programie także wręczenie Laurów CESSIO. Więcej informacji.
16 września:
II Bieg Charytatywny ZPF RUN i zakończenie II Dni Zarządzania Wierzytelnościami. Więcej informacji.