Jakość obsługi Klientów w placówkach oraz za pośrednictwem kanałów zdalnych zostały docenione przez ekspertów portalu MojeBankowanie.pl. Euro Bank S.A. ponownie znalazł się w gronie najlepszych instytucji na polskim rynku.
W corocznym rankingu „Instytucja Roku” opracowywanym przez portal MojeBankowanie.pl eurobank znalazł się w gronie siedmiu banków zapewniających najlepszą jakość obsługi w placówkach, a także wśród pięciu banków, które gwarantują najwyższe standardy w kontaktach z Klientami za pośrednictwem kanałów zdalnych.
W rezultacie Euro Bank S.A. został wyróżniony nagrodami w kategoriach „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”. W przypadku obsługi w kanałach zdalnych to już trzeci rok z rzędu, gdy eurobank znalazł się na podium. Obsługa w placówkach została nagrodzona po raz drugi.
Eksperci portalu MojeBankowanie.pl co roku przeprowadzają wnikliwe badanie jakości obsługi Klientów instytucji finansowych oraz operatorów telekomunikacyjnych. W 2017 r. odwiedzili ponad 1 tys. placówek, wykonali ponad 1,6 tys. telefonów na infolinie oraz wysłali ponad 1,6 tys. e-maili.
Na tej podstawie oceniali m.in. czy doradcy potrafią rozpoznać potrzeby Klienta, czy są pomocni oraz jak szybko odpowiadają na e-maile. Ich uwadze nie umknęło również to, czy badane placówki zapewniają miejsca siedzące oczekującym Klientom, a także czy podczas rozmowy z pracownikiem infolinii nie słychać innych rozmów w tle. Ocenie podlegał również sposób powitania i pożegnania z Klientem. Wszystko po to, by wystawić generalną ocenę pokazującą, czy Klienci mogą liczyć na profesjonalną i komfortową obsługę.
W tegorocznym rankingu „Instytucja Roku” organizatorzy wprowadzili zmianę i wyróżnionym instytucjom nie przyznali konkretnych miejsc – tytuł otrzymały te banki, które w poszczególnych kategoriach zdobyły punktację na poziomie powyżej 85%.
Pełne wyniki rankingu Instytucja Roku 2017 są dostępne na stronie: www.instytucjaroku.pl, https://instytucjaroku.pl/euro-bank.