Pożyczka z limitem odnawialnym na wiosnę Euroloan

Jak za pomocą odrastających na drzewie jabłek wytłumaczyć działanie usługi finansowej? Na wykorzystanie takiej komunikacji zdecydował się w swojej kampanii pożyczki z limitem odnawialnym wywodzący się z Finlandii fintech – Euroloan.

– W 2017 roku odnotowaliśmy ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w porównaniu z poprzednim rokiem i ten sukces skłonił nas do kontynuacji ofensywy rynkowej – mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Mash Poland, właściciela marki Euroloan. – Najpierw inwestowaliśmy w markę, a teraz chcielibyśmy skupić się na zwiększeniu zainteresowania naszą pożyczką z limitem odnawialnym. Jest to praktyczne rozwiązanie, pozwalające wielokrotnie korzystać z przyznanych środków finansowych, bez konieczności składania kolejnych wniosków. Umożliwia też bardziej elastyczne korzystanie ze środków dostępnych w ramach przyznanego limitu niż w przypadku klasycznej pożyczki gotówkowej – to klient decyduje kiedy i w jakiej wysokości korzysta z limitu odnawialnego. Oczywiście, pod warunkiem terminowej spłaty ustalonej miesięcznej kwoty minimalnej.

Limit odnawialny Euroloan to swoisty „bufor finansowy”. Klient raz ubiega się o kredyt, a z pieniędzy korzysta wielokrotnie. Nie musi powtarzać formalności, środki zawsze ma „w pogotowiu”, jak na specjalnym koncie. Odsetki płaci tylko od wykorzystanej części limitu.

Euroloan liczy, że w zdobyciu nowych klientów pomoże rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa bazująca na już sprawdzonym koncepcie „fińskim” (reklamę można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=9bnSpAGoCkY).

– Konstrukcja pożyczki z limitem odnawialnym nie jest szczególnie popularna na naszym rynku – uważa Grzegorz Kasprzyk, marketing manager Euroloan. – Dlatego uznaliśmy za niezbędne wyjaśnienie mechaniki limitu odnawialnego w prostej, a zarazem żartobliwej, kreskówce. Podkreślając przy okazji fińskie korzenie naszej spółki.