Santander Consumer Bank przy KREDYTOBRANIU 2.0

03/12/2014

Santander Consumer Bank jako dziewiąta spółka spośród Członków Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych dołączył do kampanii społeczno-informacyjnej KREDYTOBRANIE 2.0. Dobre Praktyki Konsumenta. Santander Consumer Bank członkostwo KPF uzyskał w 2005 roku.

W komunikacie, przesłanym przez Biuro Prasowe tej instytucji czytamy, że “Santander Consumer Bank jest liderem rynku kredytów konsumenckich w Polsce, jednym z wiodących banków na rynku finansowania pojazdów oraz w segmencie kredytów ratalnych. Klienci Banku mogą skorzystać z szerokiej oferty kredytów gotówkowych, kart kredytowych i ubezpieczeń. Bank oferuje również lokaty terminowe – zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Unikatową wartością na rynku są kredyty gospodarcze przygotowane przez Santander Consumer Bank specjalnie dla dealerów i komisów samochodowych.

Klienci Santander Consumer Banku obsługiwani są zarówno w ponad 270 placówkach na terenie całego kraju, jak i przez telefon, Internet oraz korespondencyjnie. Wybrane produkty Banku dostępne są również u naszych partnerów – w salonach i komisach samochodowych oraz sklepach i punktach usługowych”.