VI Kongres Franczyzowy Fines: Silna marka Fines = stabilna przyszłość

Kończący się rok 2018 jest dla Fines S.A. rokiem wielu wdrożonych innowacji , zarówno marketingowych jak i informatycznych. 9 listopada br., podczas VI Kongresu Franczyzowego, swym Partnerom Fines przedstawił wyniki i efekty zrealizowanych działań, dotyczących m.in: marketingu, rozwoju sieci franczyzowej, wdrożeń nowej oferty produktowej i projektów szkoleniowych.

Krzysztof Opaliński, Przewodniczący Rady Nadzorczej Fines S.A., skomentował obecną sytuację na rynku finansowym i opowiedział o aktualnych trendach.

Przyszły rok stawia przed nami wyzwania, takie jak zmiany modeli biznesowych – a my nie tylko pozostaniemy przy rozwoju kanału offline, ale wdrożymy również rozwiązania online, rozszerzając koncepcję multikanałowości. Pracując na tak konkurencyjnym rynku, staramy się iść z duchem czasu i być zawsze o krok do przodu z rozwiązaniami technologicznymi i produktowymi dla naszych klientów. Oprócz poszerzania oferty kredytów i pożyczek, duży nacisk kładziemy na rozwój ubezpieczeń i leasingu – mówił Krzysztof Opaliński.

Na Kongresie wystąpiło wielu ciekawych gości. Jednym z nich był Szymon Dejk z Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych. Omówił on otoczenie regulacyjne sektora pośrednictwa finansowego. W swojej prezentacji skoncentrował się na zagadnieniach RODO i Ustawie o ochronie danych osobowych oraz na Ustawie o dystrybucji ubezpieczeń, która weszła w życie 1 października tego roku.

Bardzo ciekawy materiał, który spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników kongresu, zaprezentował Wiceprezes Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A. – Sławomir Grzelczak. Przedstawił m. in. dane na temat „Klientów rynku Consumer Finance”, dotyczące nie tylko struktury konsumentów korzystających z kredytów i pożyczek pozabankowych w zależności od wielkości miejscowości, ale i terminowości spłaty zobowiązań powiązanej z lojalnością klienta tj. posiadania przez niego produktów w jednej lub wielu instytucjach.

Na zakończenie wystąpił gość specjalny – Paweł Tkaczyk z agencji Midea. Podczas swojego wystąpienia pt. „Silna marka – Stabilna przyszłość” przekonał uczestników Kongresu, że marka może więcej.

Wystąpienie silnie nawiązywało do celów Fines, który działając na rynku pośrednictwa bankowego z 330 placówkami franczyzowymi Fines Operator Bankowy, chce zbudować świadomość klientów na temat marki firmy i tym samym zwiększyć rozpoznawalność brandu Fines. To również skłoniło firmę do dużego przedsięwzięcia.

Już niedługo w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych pojawi się emisja spotu Fines. Nie musisz się gimnastykować – to hasło reklamowe, którym firma chce wejść w świadomość potencjalnych konsumentów oraz zdobyć ich zaufanie. Naszym wyzwaniem na 2019 r. jest skuteczne pozyskiwanie klienta – zapowiedział Piotr Przedlacki, Prezes Zarządu Fines S.A. – Rekordowa frekwencja uczestników, dużo nowości i ważnych informacji oraz ciekawi goście. Do tego fantastyczna atmosfera i czas spędzony na dyskusjach oraz wspólnej zabawie. Tak wyglądał nasz VI Kongres Franczyzowy. To ogromna przyjemność, ale też duże wyzwanie dla nas. Mam nadzieję, że sprostaliśmy oczekiwaniom naszych franczyzobiorców. Dla mnie było to przełomowe spotkanie, a reklamą w ogólnopolskiej telewizji otworzymy nowy rozdział naszej historii.