W eurobanku zarejestrujesz kartę pre-paid Virgin Mobile

06/12/2016

Klienci Virgin Mobile mogą zarejestrować kartę pre-paid w wybranych placówkach eurobanku. Równolegle, do 31 marca 2017 r. trwa akcja promocja „240 zł bankowo z Virgin Mobile”.

Kartę SIM można zarejestrować w 270 placówkach eurobanku. Wystarczy, że klient zabierze ważny dokument tożsamości oraz kartę SIM, którą chce zarejestrować. Każda osoba, która zarejestruje kartę otrzyma od banku niespodziankę.

W ramach współpracy eurobanku z operatorem komórkowym, klienci Virgin mogą otrzymać nawet 240 zł. Wystarczy otworzyć konto Active lub Prestige, a następnie w kolejnych 12 miesiącach doładowywać z niego konto w Virgin Mobile (min. 19 zł miesięcznie) oraz korzystać z karty płatniczej (min. 3 transakcje w miesiącu na łączną kwotę min 50 zł).

Do promocji można dołączyć w placówkach eurobanku lub samodzielnie na stronie www.konto-eurobank.pl/virgin.

***

Organizatorem Akcji promocyjnej  „240 zł bankowo z Virgin Mobile” (Akcja)  jest  Euro Bank S.A. (Bank) we współpracy z Virgin Mobile Polska Sp. z o.o.
Akcja trwa do 31.03.2017 r.
Uczestnikiem Akcji może być osoba, która jest Abonentem Virgin Mobile, w okresie 12 miesięcy przed dniem przystąpienia do niej nie była posiadaczem lub współposiadaczem konta dla osób fizycznych prowadzonego przez Bank oraz do 31.03.2017 r. wypełni formularz zgłoszeniowy w formie elektronicznej lub w Placówce Banku, a następnie zawrze umowę Konta. Umowa Konta w ramach Akcji promocyjnej może zostać zawarta w Placówce Banku do 31.03.2017 r. lub za pośrednictwem Wniosku internetowego o Konto, który należy złożyć do 31.03.2017 r., a następnie do 14.04.2017 r. zawrzeć umowę konta w pakiecie Active lub Prestige.  Łączna wartość nagród to 240 zł.
Warunkiem otrzymania pierwszej nagrody pieniężnej jest dokonanie w przeciągu dwóch miesięcy kalendarzowych od daty podpisania umowy konta min. 3 płatności kartą na łączną kwotę min. 50 zł oraz  doładowania konta w Virgin Mobile w wysokości łącznej min. 19 zł za pośrednictwem eurobank online lub Aplikacji mobilnej Banku, bądź poprzez stronę internetową lub Aplikację mobilną Virgin Mobile używając Karty debetowej lub wykonując przelew za pośrednictwem serwisu PayU, PayPal lub BlueMedia z wykorzystaniem Konta założonego w ramach Akcji.
Nagroda pieniężna zostaje przyznana za miesiące, w których warunki zostały spełnione.
Oprócz nagród pieniężnych w ramach Akcji Uczestnikowi w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy konta przysługuje: brak opłaty miesięcznej za prowadzenie konta, zwrot opłaty miesięcznej za posiadanie karty oraz zwrot prowizji za udzielenie limitu w koncie
Obowiązek rejestracji numerów na kartę wynika z zapisów Ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych, Dz.U. z 2016, poz. 904 (ustawa antyterrorystyczna). Wymaga ona podania danych przez klienta swojemu operatorowi. Obowiązek obejmuje zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów i jest niezależny od operatora, z jakiego korzystasz. Euro Bank S.A. pośredniczy w rejestracji kart SIM na podstawie umowy z Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. Rejestracja odbywa się on-line, a dane osobowe nie są zapisywane przez Bank.
Szczegóły, w tym opłaty i prowizje, Regulaminy: Akcji ”240 zł bankowo z Virgin Mobile”, Wydawania i używania debetowych kart płatniczych, Konta dla osób fizycznych, lista placówek, w których można dokonać rejestracji, dostępne są w placówkach Banku oraz na www.eurobank.pl.